midnight sun meet :)

Hej!! åkte till gällivare igen för att köra i midnight sn meet :) Det var as mycket folk,och jag körde en 63 as amazon cool som tusan var den hehe!!

Sedan åkte vi med  inpalan  Rogers  det var skoj!! bilder kommer på den iaf ..ska knäppa på gula också senare..

Som vanligt ,så har jag inte sktivit in i min blogg igen haha lite efter som ni kanske märker ..
förlåt igen..:)ska bättra mig!! promise!!

På kvällen blev det fest med bäataste stina å gäng

När jag kom till festen,så möttes jag av thomas partapouli i kvinnokläder haha vilken härlig syn;)

sen åkte vi svarta härket på stan .nån americanare .men först satt vi i malmberget å drack!!

Senare på natten åkte vi runt på stan,sen nunniswaara då vissa knasiga satt på huven haha
men hade sådan skalle bang ,så bangade att gå in på nunnis förlåt stina!!

men kvällen var lyckad ändå kram å hejs /vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0