gällivare..:)

Hej hopp!! I helgen styrde jag mitt skepp mot hemtrakterna :)

Åkte till morsan i gällivare med matte... Men först stannade man till i hembyn Hakkas och käka lite torkat /rök älg mums:) Sen till våran släkting Martina på fest..Syrran tog studenten så vi firade henne..

med chaffis åkte vi sedan in till gällivare för att gå på krogen ..nex ,men vi köade i över en timme så när jag väl kom in så tog jag stämpeln och gick ut direkt haha .
Var bara vit hattar ute ,och vakten tog mitt legg ..så sa han " kul att någon i min ålder e ute i svängen" sen sa han syns senare inne !blink blink" nää fyy fan säger jag då,men kom in gratis iaf.haha

Jag åkte då h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0