Gällivare:)

Hej hopp!! idaf fredag var ju student festen syrrans..så kvällen styrde jag skeppet mot gällivare..:)

Först stannade vi till i hembyn Hakkas..till gården jag växte upp i..Där käka jag rök/torkad älg :)mumma!!
sen drog vi vidare mot festen hos släktingen Martina singström m flera träffade flera släktingar dära,och fick fika igen Haha.. tog en dursch ,sminkade mig för att sedan åka mot gällivare och nex:)

först hamnade vi pånån fest på lule vägen :) men åkte senare in mot nex..
fick köa i över en timme..:( inte kul..
Det var nästan bara vit hattar ute alltså barn hehe
men när jag kom fram så tog vakten mitt legg å sa "tjena go biten ..va roligt med en i min ålder" ses inne senare "blik blink" då tänkte jag fuck this jag ids inte gå in men han knuffa in mig gratis iaf..haha
tog stämpeln och gick ut direkt ..till matte som var längst bak i kön hoja!!
vi åkte då och sov istället..inte roligt gå ut när man e black ändå..

lördag så var jag med barndomsvännen stina:)
faan va kul vi hade , först kaffe hemma ,sen ragga vi impala
(rogers fin bil) haha det e morsans älskling!!

sen blev det åka audin ..vi satt utanför nex och kika på läget..:) massa snutar "gälkas största händelse haha
kl 3 gav vi upp och åkte å nannnade.

Nu är det söndag  ,och snart dags att åka hem igen:( men först till marona och tommys nya lya i hakkas å kika lite hehe see ya /vera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0